Skip to content

595 sidor

29 augusti 2009

Det blev ingen shoppingtur idag. Jag vaknade lite för tidigt för att dra iväg direkt så jag började läsa en ny bok. Och sedan kunde jag helt enkelt inte lägga ifrån mig den.

Så jag har inte köpt några nya kläder idag. Men jag har läst 595 sidor. På engelska. Det måste väl räknas som ett gott dagsverke ändå?

2 kommentarer leave one →
  1. Anders permalink
    31 augusti 2009 15:04

    Där slog du mitt rekord ordentligt…

  2. Katarina permalink*
    31 augusti 2009 19:09

    Det är väl bara för att du har ett mer socialt liv (inklusive barn) och aldrig har tid att läsa en hel dag. 🙂

Kommentera

