Skip to content

P-P-P-Pick up a Penguin

02 december 2008

Nu har jag äntligen fått iväg min beställning av det där bokspelet jag hittade; Bookchase. Lyckades i samband med det hamna på sajten Art Meets Matter som har oemotståndliga bokrelaterade produkter. Som till exempel muggar med de klassiska Penguinbokomslagen. Tyvärr är kriminalromanerna gröna, så jag funderar ett tag till även om jag är sugen. Men det fanns också muggar med Agatha Christie– och James Bond-bokomslag.

mugs

Och till den här solstolen har de väl ändå valt ett otroligt lämpligt bokomslag…

agathasolstol

Jag tycker de skulle göra en hel serie med bokomslag där ”sol” förekommer i titeln. Hjälp mig gärna att komma på lämpliga titlar.

No comments yet

Kommentera

