Skip to content

Annat bokskoj

26 november 2008

Här är instruktionerna:
1. Ryck närmaste bok i din omgivning.
2. Slå upp sidan 56.
3. Leta upp den sjunde meningen på den sidan.
4. Publicera meningen i din blogg tillsammans med dessa instruktioner.
5. Lägg gärna till bokens titel och författare (eller låt dina bloggläsare gissa).

Okej då…

Lånar boken som Steven sitter här bredvid och läser. Slår upp sidan 56 och letar upp sjunde meningen:

”Or his hidey-hole,” Sellitto offered.

Om ni vill veta vilken bok det är kan ni ”high-lighta” meningen nedanför:

The Bone Collector av Jeffery Deaver

5 kommentarer leave one →
  1. 27 november 2008 08:04

    får lägga upp det när metro funkar,,hm,,,
    men jag hade tre böcker på hyllan ovanför datorn o vilken e den närmaste,,, jag valde bort koranen,,den kan säkert haft nån centimeter till sin fördel men jag lutade mig mer åt höger o då blev det en vanlig bok haha,

  2. 27 november 2008 08:06

    får jag låna den där av dig när du e klar?
    maya,,,?

  3. Brorsan permalink
    27 november 2008 15:53

    ”Beredskapstid är när den anställde står till arbetsgivarens förfogande utanför arbetsplatsen.”

    Roliga böcker man har att tillgå när man jobbar…

  4. katereader permalink*
    27 november 2008 18:05

    Nettan – Du kanske får låna den tidigare; jag tror att jag måste lägga den åt sidan för ett tag eftersom jag ändå inte lyckas komma in i den.

    Brorsan – Och hur lång beredskapstid har du? All tid du är utanför arbetsplatsen? 😉

  5. Steven permalink
    28 november 2008 13:14

    Typiskt att du snor citat ur ”min” bok för jag läser ju så bra litteratur.

    själv har jag detta:
    En lyxbil med bland annat termostatstyrd kylarjalusi

    Vad tog jag detta ifrån tro???

Kommentera

