Skip to content

Snart

07 november 2008

Jag har köpt den nu, Malin. Så snart kan vi prata. Jag ska bara läsa ut ”Dying Light” först…

thirteenthtale

One Comment leave one →
  1. Malin D permalink
    09 november 2008 17:53

    Hej! Kalas! Tack för igår. Jag hoppas att den skall tilltala dig på samma sätt som den gjorde för min egen del. Jag har ju dock inte ”läst” den utan ”lyssnat” på den och personen som läste in den gjorde det utmärkt. Å andra sidan brukar böcker man själv läser bli bättre. Synd bara att jag har begränsat med tid att hålla i böcker nu för tiden. Men den kommer nog!

Kommentera

