Skip to content

Allt detta och lite till

05 augusti 2008

En applikation jag verkligen gillar på Facebook är den som tillåter mig att registrera vilka böcker jag läst. Även om det inte går att lägga in böcker på svenska. Så förutom det jag fräckt klippt ut som en bild därifrån inkluderar det jag läst på semestern Johan Theorins ”Skumtimmen”, Håkan Nessers ”En helt annan historia”, Anna Janssons ”Pojke försvunnen” och Camilla Läckbergs ”Tyskungen”.

En bra blandning; blev inte besviken på någon av dessa. Och jag har faktiskt hunnit mer än läsa i sommar – Gotland och Örnsköldsvik, tonårstjejer och småpojkar, raukar och Star Warsutställning, Bosse Bildoktor (spelet, inte gubben) och goda vänner. En mycket bra semester.

No comments yet

Kommentera

